Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Molen Hei- en Boeicop

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Molen Hei- en Boeicop

Iedereen bedankt voor de vele mooie reacties..
    Kwa compo was hier echt bijna niets mogelijk kwa standpunt...Links of rechts stappen gaat niet want het pad loopt parallel aan het water.
    Optie zou dan zijn iets meer naar voren te stappen, maar dan zat ik met een boothuis wat mijn zicht belemmerde.
    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

Comment

Het is toch zalig als je op een vroege morgen dit beeld kan vastleggen. Alles wijst in de goede richting met een mooie zonsopkomst in de verte. Prachtige plaat Jos.

Gr, Daniel.

Comment

Prachtig plaatje Jos. En daar kunnen wij hier alleen van dromen want de molens hier zijn anders ingeplant.
        grts,
        Raf.

Comment

Zeer mooie compo en kleuren alsook een mooie en authentieke locatie. De omstandigheden maken er ook een uiterst sfeervolle opname van .
          Fijne afwerking ook. Zeer knappe foto.

Ik zou wel, wat de uitsnede betreft, een vierkant formaat overwogen hebben (door rechts nog iets te croppen).

Mvg.,
          Smets84.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JLM Bekijk bericht
            Een schoolvoorbeeld van hoe het moet qua compo, belichting en kleur...mooi, zeer mooi
            ja zo voel ik het ook ,vooral wat het licht in de donkere gedeelten betreft ,donker maar met structuur knap gedaan

Comment

Mooi hoor, bakken sfeer...
              https://www.behance.net/Lynx1966

Comment

Working...
              X