Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Een kleine impressie van De Oude Durme in Hamme net voor zonsondergang gisteren.
Veel kijkplezier en ik hoor graag jullie reacties.
Olivier CANON EOS 6DmkII | CANON EOS 450D + batterygrip | EF 24-70 mm f/2.8 L USM | EF 100 mm f/2.8 Macro USM | EF-S 18-55 mm f/3.5-5.6 IS | EF-S 55-250 mm f/4-5.6 IS | Speedlite 430EX
Awel, hoewel ik niet zot ben van die lange sluitertijden vind ik deze prent nu eens super zie.
De lucht en de reflexie in het water zijn prachtig en dat mag ook gezegd worden van het compo.
(Zou je krabbel in de hoek zetten. Mooike alleszins.)
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Olivier CANON EOS 6DmkII | CANON EOS 450D + batterygrip | EF 24-70 mm f/2.8 L USM | EF 100 mm f/2.8 Macro USM | EF-S 18-55 mm f/3.5-5.6 IS | EF-S 55-250 mm f/4-5.6 IS | Speedlite 430EX
Mooi locatie met veel potentieel, vooral de beweging in de wolken pakt hier goed uit, de daardoor ontstane beweging in de bomen vind ik dan weer minder
De kleuren in de lucht zijn veel intenser en donkerder ten opzichte van in de reflectie en dat wringt toch ook een beetje
Misschien komt dit door het gebruik van een pola ofwel door de afwerking
Voor mij mocht er links nog net een reepje af zodat die halve boom wegvalt
Volg al de voorgangers. Mooie LE en knappe compo. De wolken bewogen ook in de juiste richting.
Misschien heb je er nog een van net na de zonsondergang?
Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G Website - 500px - Instagram
Mag ik i.p.v. een vet compliment zeggen dat ik gewild had , dat ik deze foto gemaakt had.
Echt heel mooi door de L.E. waardoor er heerlijke diagonale lijnen ontstaan zijn.
Ook de zachtheid van het water treft mij. Misschien nog een van later met warmere kleuren. dat zou helemaal de top zijn.
Echt een heel mooi stukje long-eposure fotografie..Heel mooi beeld..
Enige puntje voor mij is de lichte onscherpte op de struiken en bomen, maar met wind en lange sluitertijd is dit niet te voorkomen.
Ik heb die al ergens gezien Olivier.
Ik vind dat je Hamme alle eer aandoet met zulke foto.
Overal waar m'n komt, komt men bekenden tegen hé
knappe foto met mooie maar zachte dynamiek , bomen wat onscherp ,hier kon je eventueel kiezen om een 2de foto te maken met een korte sluitertijd en die dan in lagen te verenigen ,maartotaalbeeld vond ik helemaal geslaagd
Comment