Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Inderdaad bekende locatie, al veel zien voorbij komen in video's
Heel speciale omzetting die toch wel redelijk hard is, doch het geeft iets van een aparte sfeer aan deze plaat
Knap gedaan
Ik dacht gelijk G.R maar 't hield mijn blik gevangen en ik laat de TE weg bij de opmerking hiervoor. Doet me ook wat aan een ets denken, 't blijft mijn aandacht trekken!
vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Dat was letterlijk een verdwijngat en ook een stukje avontuur om bij dat gat te geraken ...
Een beeld dat pas goed tot zijn recht komt in het groot, heel mooi zo
Ik zal nog een beetje wachten met mijn toch wel andere versie
Speciale bewerking maar ik durf zelf "creatief" zijn in post dus moet kunnen imo.
De highlights in het "gat" zijn voor mij iets te waardoor de subtiliteit vh water wat verloren gaat.
Ik vind de omzetting en "harde" afwerking hier wel passen. Speciale foto, waar je idd naar blijft kijken.
Een paar stappen naar links ging niet? Zodat de reflectie van de toren niet onderbroken zou zijn.
Of was dit een bewuste keuze?
neen dit was niet mogelijk , op gebied van standpunt heb je eigenlijk niet zoveel keuze ,en hier valt dat zo niet op (waarschijnlijk door de groothoek ) maar dat gat is heel groot en pal onder die brug en je moet fotograferen vanop een omheinde muur die redelijk hoog was ,ik kon er juist boven kijken dank voor het meedenken .
De bewerking vind ik te hard te grafisch volgens de inhoud, smaak en goesting zoals met alles. Wel vlijmscherp
ik heb hier bewust een tamelijk harde bewerking toegepast althans voor mij vond ik het wel passend ,ik heb getracht alle tinten grijs tussen wit en zwart toe te passen ,zo zie ik persoonlijk een omzetting het liefst , waar ik eigenlijk een beetje verschil tov van vroeger toen dit nog onbekend was voor mij , door meer en meer met dit thema bezig te zijn en vooral handmatig een omzetting te doen zonder software heb ik een nieuwe passie gevonden in het toch al boeiende "schilderen met licht" hobby
Mooie locatie. Normaal be ik niet zo voor harde omzettingen, maar in dit geval past het heel mooi.
Voor al op de vergroting begint het net een tekening te lijken. Ik denk zeker in de opzet geslaagd !
Voor mij is de hele harde omzetting hier ook wel passend...De reflecties en het verdwijnende water komen heel mooi uit op deze manier..Knappe plaat Patirck..
Comment