Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
kleurige strandslang in de regen
Collapse
X
-
-
Re: kleurige strandslang in de regen
Mooi met al die kleurtjes, knap vanuit dat hoge standpunt
Ergens in Frankrijk ?
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
-
Knap die kleurtjes en de strandcabines net als domino steentjes...speciaal beeld...vind ook de mensen in dit beeld een meerwaarde ...
Groetjes
Freddy
Comment
-
Slangetje goed gezien . Persoonlijk zou ik er boven(klein stukje) en onderaan(tot aan de eerste cabine) iets afdoen maar dat geeft wel een andere meer abstract beeld. De kleuren omdat die zo fijn zijn in dit beeld mogen ook mss iets meer punch
Comment
-
-
u vraagt ... wij draaien.
Dit is de cleveland way in Whitby, noord-engeland.
De uitsnede werd initieel op de originele 2/3 gehouden, wat ik in principe altijd tracht te behouden bij de eerste bewerking. Dat is namelijk ook eenvoudiger wanneer ik mijn reisalbum samenstel. Het gebrek aan punch van de kleuren in de eerste versie is toe te schrijven aan mijn luiheid toen; nu heb ik wat met maskers gewerkt en enkel de "verfdooskleuren" feller gemaakt met lightroom.
Hartelijk dank voor de opmerkzaamheid. Zo leert een mens nog wat en daar is dit forum toch voor ?
mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
Comment
-
Heel fraai hoe die gekeurde huisjes zo'n mooi lijn volgen..Goed gezien en uitgevoerd..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Fijne up! thx voor de moeite
Comment
-
Comment