Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Mistige ochtend
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
-
Re: Mistige ochtend
Mocht inderdaad warmer worden afgewerkt
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Was vanmorgen ook op stap, en dit was precies ook wat ik zag, een opkomende zon die eigenlijk geen licht of kleur gaf.
Mooi sfeervol beeld, maar persoonlijk vind ik hem zonder het stuk water onder nog veel prettiger kijken, probeer maar eens, word die veel rustiger.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk berichtWas vanmorgen ook op stap, en dit was precies ook wat ik zag, een opkomende zon die eigenlijk geen licht of kleur gaf.
Mooi sfeervol beeld, maar persoonlijk vind ik hem zonder het stuk water onder nog veel prettiger kijken, probeer maar eens, word die veel rustiger.Nikon D3300 - Nikon D7200
Comment
-
-
Mooie nevelsfeer, met inderdaad niet zoveel kleur. Maar als dat zo was, was het zo.
Ondanks dat de mooiste kleurtjes in de weerspiegeling zitten, is het idee van Jos, toch een aanrader , denk ik.
Nu worden we heen en weer geslingerd tussen lucht en water, bovendien zit er in het landschap genoeg laagvorming , om de foto interessant te doen zijn.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
vermoedelijk wegens de weerkaatsing van de zon in het water ? dat geeft ook wat rode kleur in het onderste deel van het beeld.mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk berichtvermoedelijk wegens de weerkaatsing van de zon in het water ? dat geeft ook wat rode kleur in het onderste deel van het beeld.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
Comment