Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
F A N T A S T I S C H EDDY.
Super mooie prent die spat uiteen van de kleuren en de sfeer die je erin hebt gelegd.
Daar heb je heel veel geduld en overweging in geïnvesteerd, dat zie je zo, en het resultaat is een schilderij geworden!
Pracht foto dit hoor, compositie, sfeer, licht..Erg mooi..
Ben niet altijd fan van je bewerkingen. Voor mijn smaak zijn ze kwa kleuren er vaak net iets over, maar deze is helemaal goed!!
Pracht foto dit hoor, compositie, sfeer, licht..Erg mooi..
Ben niet altijd fan van je bewerkingen. Voor mijn smaak zijn ze kwa kleuren er vaak net iets over, maar deze is helemaal goed!!
Bedankt voor uw reactie, maar ik begrijp eerlijk gezegd niet goed hoe één foto wordt beoordeeld met een algemeen oordeel over "al" mijn fotos. Wat bewerkingen betreft wil ik er wel de aandacht op vestigen dat de meeste van mijn foto's zeer weinig bewerkt zijn en dat de kleuren de "fuji" kleuren zijn... maar zoals altijd maakt onbekend onbemind...just my 2 cts.
Comment