Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Het leven van:
Collapse
X
-
-
-
Re: Het leven van:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtWat een schitterende collage. Mooi stukje werk.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtWat een schitterende collage. Mooi stukje werk.
Comment
-
-
Vind het eigenlijk wel mooi gedaan maar helemaal niet passen in dit forumonderdeel
Dit is meer een collage van stillevens dan echte natuur
Niettegenstaande vind ik het wel leuk dat ik 'm nu wel gezien heb en wanneer hij in stilleven had gestaan was deze mij waarschijnlijk ontglipt
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtVind het eigenlijk wel mooi gedaan maar helemaal niet passen in dit forumonderdeel
Niettegenstaande vind ik het wel leuk dat ik 'm nu wel gezien heb en wanneer hij in stilleven had gestaan was deze mij waarschijnlijk ontglipt
grts
Sieg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtVind het eigenlijk wel mooi gedaan maar helemaal niet passen in dit forumonderdeel
grts
Sieg
Comment
-
Comment
Comment