Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Man Man... waarom wonen wij hier niet in zo een prachtige natuur.
Ongelooflijk mooi Kurt!
Was de lucht echt zo roze van tint?
Bedankt Steef, de lucht was inderdaad roze-achtig van kleur. Ik heb de saturatie en contrast een klein beetje opgedreven maar niet echt veel.
Het viel op dat zowel 's morgens als 's avonds de lucht ginder die roze-achtige schijn heeft. Komt het door de geringe luchtvervuiling of door het feit dat dit boven de poolcirkel is...? Ik weet het niet, maar mooi, dat was het zeker
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
Prachtige kleuren en beeld.
De sluitertijd doet mij twijfelen, of ik al dan niet echt ijs zie ? In iedere geval past het mooi bij de besneeuwde bergen.
Prachtige kleuren en beeld.
De sluitertijd doet mij twijfelen, of ik al dan niet echt ijs zie ? In iedere geval past het mooi bij de besneeuwde bergen.
Het is geen ijs Johan maar een rustige zee die door de sluitertijd nog rustiger en ijsachtig geworden is.
De lange sluitertijd vond ik wel passen om de sfeer van de foto te accentueren.
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
Het viel op dat zowel 's morgens als 's avonds de lucht ginder die roze-achtige schijn heeft. Komt het door de geringe luchtvervuiling of door het feit dat dit boven de poolcirkel is...? Ik weet het niet, maar mooi, dat was het zeker
Volgens mij inderdaad omdat je rond de poolcircel zit, ze noemen het niet voor niets arctic light.
Het is in ieder geval prachtig mooi zo als deze foto maar weer bewijst..
De kleuren zijn verwonderlijk oogstrelend waardoor de sfeer een hoger niveau wordt toebedeeld. Het 'water' kan nog net en gezien het landschap mag het hier 'ijs' zijn.
Comment