Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Een mooie locatie daar zeg, mooie dreigende lucht te pakken ook, goede keuze voor zwart-wit..
Compo kijkt voor mij ook niet helemaal lekker, heb hem eens binnengehaald en de volledige linkerkant weggercopt tot je een vierkant formaat overhoudt, en tikkeltje meer contrast gegeven. KLIK, als je het niks vind ook geen probleem hoor.
de hoogte van de horizon was functie van de rotsen op het strand rechtsonder : ik wou die in de hoek krijgen. De opmerking over het hek kan ik niet plaatsen : er is geen hek. Wat op het plateau te zien is, dat zijn de ruïnes van een abdij (vandaar ook de titel). Tenzij u iets anders bedoelt ?
Vierkant formaat : heeft als foto inderdaad iets, maar de abdij die langzaam in zicht komt was voor mij als wandelaar te belangrijk : je voelt je als een pelgrim die zijn einddoel bereikt. Het verschil tussen de fotograaf en de persoon met herinneringen : het klassiek dilemma nietwaar ?
Allen : Bedankt voor de tijd en de commentaar, ik neem ze in acht.
Een beetje somber overzicht ook al zou de referentie met de lucht kunnen samengaan. Men krijgt meer pit in de foto bij een andere uitsnit doch dat bepaald de maker.
Sorry dat ik dacht dat het een hek was, maar mijn boodschap verandert er niet door.
De uitsnede van Jos vind ik heel goed. Dan valt de horizon wel op zijn plaats en je startpunt vanuit de hoek blijft intact.
Comment