Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Zeer mooi maar met nog wat werk aan, knal in het midden een grote sensorvlek en als ik doorklik naar de grote versie zit er toch wel veel ruis in de opname
Waarschijnlijk komt die ruis door het bewerken want 200 iso mag geen ruis geven indien de opname goed belicht was
Om zelf geen ellenlang verhaal te typen, kijk ik na een mening gevormd te hebben, naar mijn voorgangers.
Kan het alleen maar volgen, en aan toevoegen dat een momentje geduld, het zeilbootje net op een fijnere plaats had gebracht.
Bedankt voor de reacties. Het sensorvlekje had ik niet opgemerkt. Misschien wel Johan, maar als men met een groep op wandel bent heb je niet veel tijd over.
Comment