Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Cap Gris-Nez
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Cap Gris-Nez
Mooie locatie maar qua compo kan deze me niet zo bekoren
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
-
das er boenk op maar dan net iets te letterlijk. de kleurtjes bovenaan roos en onderaan groen komen wat onwerkelijk over. Vooral de middelste steen domineert de scene te fel. wat meer afstand of een later moment had misschien beter geweest.
Comment
-
Voor mij verknoeit die dominante rotsblok het beeld in grote mate.
De afwerking is verder wat anders dan wat ik gewoon ben te zien uit die omgeving, maar die wat vervreemde kleurtjes vind ik wel eens iets hebbenbedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
Alles is al gezegd.... Ik had ook nog een beetje dieper door de (statief)benen gezakt, zodat het rotsblok boven de horizon uitkomt.
Of wat hoger zodat er wat meer water tussen de rots en de horizon zat.
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door K.photo Bekijk berichtdas er boenk op maar dan net iets te letterlijk. de kleurtjes bovenaan roos en onderaan groen komen wat onwerkelijk over. Vooral de middelste steen domineert de scene te fel. wat meer afstand of een later moment had misschien beter geweest.
Had een 10ND stops filter erop staan. Het is precies een bandvormige verkleuring.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SteefD Bekijk berichtAlles is al gezegd.... Ik had ook nog een beetje dieper door de (statief)benen gezakt, zodat het rotsblok boven de horizon uitkomt.
Of wat hoger zodat er wat meer water tussen de rots en de horizon zat.
Comment
-
Ik vind ook de compositie wat wringen. Denk dat je met kleurzweem zit door de filter. Ik weet niet of ik hier merken mag promoten maar ik ken maar 1 merk (tot nu toe) die geen kleurzweem geeft. Mijn bescheiden mening hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nakiro Bekijk berichtHeb opgemerkt dat ik inderdaad die kleuren had. Kan dit vervorming zijn door de filter die ik erop had staan?
Had een 10ND stops filter erop staan. Het is precies een bandvormige verkleuring.
Comment
-
Mooie long-exposure dit, kwa compo vind ik het best lekker kijken, alleen had het inderdaad wel mooier geweest had de rots boven de horizon uitgestoken, nu staat die precies gelijk.
De kleuren mogen van mij wel zo.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Comment