Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Aurora borealis
Collapse
X
-
-
-
Re: Aurora borealis
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtWat een lichtspel, mooie voorstelling. Zijn we allemaal naar ginder geweest ?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtWat een lichtspel, mooie voorstelling. Zijn we allemaal naar ginder geweest ?
Comment
-
-
Peins dak de eerste minuten van stomme verbazing aan de grond genageld zou zijn.
Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.
Comment
-
Wow...Hier heb je wel echt een mega voorstelling gehad zeg...Grandioos mooi, en zoveel beter dan je vorige..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk berichtWow...Hier heb je wel echt een mega voorstelling gehad zeg...Grandioos mooi, en zoveel beter dan je vorige..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtHet fenomeen heb je schitterend vastgelegd. Met een interessantere compo was het top geweest.Last edited by karabinier; 12 april 2018, 22:06.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door karabinier Bekijk berichtCompositie moest ik nemen.zosls er die was op dat moment.....ik stond in een vlakke en het enige wat ik zag waren naaldbomen....het was een wonderlijk schouwspel....had geen zin om ergens anders te gaan staan.....ik wou er ook van genieten zonder camera voor mij ogenNikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door karabinier Bekijk berichtCompositie moest ik nemen.zosls er die was op dat moment.....ik stond in een vlakke en het enige wat ik zag waren naaldbomen....het was een wonderlijk schouwspel....had geen zin om ergens anders te gaan staan.....ik wou er ook van genieten zonder camera voor mij ogen
Maar niettemin heb je het schouwspel hier wondermooi vastgelegd.
Comment
-
Een hele dikke proficiat met deze knappe noorderlicht foto in de HOF..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
Comment