Afgelopen weekend eens naar Oostende afgezakt.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Grijs Oostende
Collapse
X
-
[Showcase] Grijs Oostende
Labels: Geen
-
-
Re: Grijs Oostende
Heel goed gezien. Prachtig al die diagonalen naar de paal.
De onscherpte vooraan begon me na een poosje kijken toch een beetje te "jeuken".Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
-
Mooi, maar zo grijs zag het er toch niet uit.
Comment
-
Knap origineel beeld. Goed met de symmetrie en onscherpte gespeeld. Een LE had het effect misschien nog kunnen versterken.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door comicVoor mij oogt hij beter als je het onscherpe deel er af laat.Oorspronkelijk geplaatst door suske100Mooie in beeldzetting, maar met de vooraan liggende onscherpte hen ik wat last
Had statief niet bij, dus focus stacking was niet mogelijk. Camera lag plat op de grond voor deze opname.
Oorspronkelijk geplaatst door K.photoEen LE had het effect misschien nog kunnen versterken.
Comment
-
De onscherpe voorgrond vind ik best leuk, maar als het kan zou ik de horizontale lijnen precies in het midden van de foto plaatsen.
Voor mij een mooie abstracte foto en die paal die afsteekt tegen die dreigende lucht, heerlijk compo als je alles in het midden kunt zetten.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment
-
Knappe opname Steven, had inderdaad nog sterker geweest met een LE
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Mij stoort de onscherpe voorgrond eigenlijk niet zo, je blik gaat als vanzelf toch verder naar de het onderwerp en de mooie donkere wolken..Mooie Steven..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk berichtMij stoort de onscherpe voorgrond eigenlijk niet zo, je blik gaat als vanzelf toch verder naar de het onderwerp en de mooie donkere wolken..Mooie Steven..
Comment
-
-
De meningen zijn wat verdeeld precies ;-)
Daar ik bewust men een open diafragma had getrokken voor de kleine DOF, ga ik het zo laten.
Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk berichtDe onscherpe voorgrond vind ik best leuk, maar als het kan zou ik de horizontale lijnen precies in het midden van de foto plaatsen.
Voor mij een mooie abstracte foto en die paal die afsteekt tegen die dreigende lucht, heerlijk compo als je alles in het midden kunt zetten.
Daar dit slechts een zeer kleine aanpassing was, heb ik de originele vervangen.
Comment
-
Mooi, maar kan het zijn dat je de helderheid opgeschroeft hebt?
Helderheid vermeerderen in bokeh/blurry gedeelten werkt echt averechts....
Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalkportfolio en workshops:
https://www.bennybulke.com/
Comment
-
Mooie symmetrisch beeld, van mij mag er ook een ( klein ) stukje af !
Comment
Comment