Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Te laat + Up

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Te laat + Up

Is gelukt nu. De up vind ik heel mooi. Nochtans is het echt niet moeilijk om vanuit Flickr te posten. Je moet als je je foto op je scherm hebt onderaan het pijltje dat naar beneden wijst klikken, download this photo -> dan view all sizes-> en dan kies je de juiste afmeting, dan klik je rechts op je foto -> adres van afbeelding kopiëren en dat plak je in het juiste icoontje van je bericht op BD en dan heb je totaal geen miserie. Dan het geheel selecteren en op centreren klikken.
    https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

Comment

Evelyn, het is het pijltje die naar rechts wijst, dat naar beneden is de foto downloaden.
      De BBcode aanklikken en inderdaad onderaan kan je het formaat van de foto kiezen en dan de BBcode kopiëren en plakken in je BD post en verder heb ik het hierboven beschreven.

@ Freddy: de up is stukken beter hé, niet?

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
      Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Evelyn, het is het pijltje die naar rechts wijst, dat naar beneden is de foto downloaden.
        De BBcode aanklikken en inderdaad onderaan kan je het formaat van de foto kiezen en dan de BBcode kopiëren en plakken in je BD post en verder heb ik het hierboven beschreven.
        Dat klopt allemaal wel min of meer, alleen als je die BBC-code CTL-C doen dan neemt ie natuurlijk de ganse link mee....je kan niet het deel zaols eerder aangegeven door Red Falcon apart plakken ...het is de hele flickrr link of niks...enfin bij mij tenminste toch ...ik gebruik wel de Free - account jullie mss de Pro ?
        https://fredor2.wixsite.com/my-site

Comment

Freddy ik heb niks anders beweerd dan dat je de gehele link moet kopiëren en plakken in de je BD post.
          Het staat er duidelijk bij dat je enkel het in vetjes dat je nodig hebt om je foto in het midden te krijgen want laat je het cursief staan zal je foto NIET in het midden staan.
          Dus het in cursief (in mijn voorbeeld) moet je verwijderen uit je BD post.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
          Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

De up kijkt stukken beter Freddy !
            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Up is ook mooi maar ik blijf erbij dat het origineel ook zijn eigen meerwaarde heeft
              Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
              Groeten
              Kurt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door K.photo Bekijk bericht
                Up is ook mooi maar ik blijf erbij dat het origineel ook zijn eigen meerwaarde heeft
                Ook mijn gedacht
                Bij de up mis ik nu wat de mooie structuren in de wolken
                Maar in ieder geval beiden heel mooi om te zien

grts
                Sieg
                Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Working...
                X