Bij mijn vorige post had ik nog vijf minuten....hier helaas niet meer...nat pak dus.....
Update : 16:9Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Te laat + Up
Collapse
X
-
-
Re: Te laat
Mooie blauw-uur foto, met een puike weerspiegeling.
Klein presentatie dingetje, Freddy : De foto centreren op de pagina, ziet er net wat fijner uit.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
-
Ok, prachtig en nu zit er veel sfeer in de foto.
Nu nog de foto in het midden zetten zoals Johan ook vraagt en probeer eens het 16:9 formaat als je in landschappen bezig bent.
Bij deze heb je wel een mooie wolkenhemel maar toch zou ik er een stuk afdoen. Het 16:9 formaat heeft de indruk dat het landschap veel breder is hoewel de foto toch dezelfde is.
Wel oppassen dat je toestel en lens niet te nat worden hé.
Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.
Comment
-
Prachtige opname Freddy en te laat was je niet hoor, toch niet voor de opname
Mooie structuren in de dreigende wolken
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Een mooike. Misschien wel toch gaan voor een 16/9 in dit geval?
Comment
-
-
Fijne kleuren en wat me opvalt is dat in deze foto de schaduwen niet teveel opgetrokken zijn wat ik soms merk in andere foto's van jou. 16:9 zou logisch zijn maar ik denk dat er dan veel van de dreigende sfeer dreigt verloren te gaan.
Comment
-
Re: Te laat + Up
Hartelijk dank aan iedereen om me behulpzaam te zijn en de fijne reacties....
Up geplaatst in 16:9 ...De foto in het midden zetten ? Heb het geprobeerd, door bij wijzigingen op meer opties te kiezen en dan de link aangeklikt en op centreren gezet ???
Werkt blijkbaar niet ?
Comment
-
Voor mij de up, het landschap komt veel beter tot zijn recht
Comment
-
-
De tip om voor 16/9 te gaan is hier inderdaad een hele goede...Mooie verzorgde opname, en voor een mooie foto moet men wel eens een nat pak over hebben...Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
De update mag er zeker ook zijn.
Vermoedelijk is de "Flickr tekst" de boosdoener. Dat moet in een eigen regel staan. En dan is het opgelost.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Sorry gasten en Freddy dat ik even off-topic ga om snel even iets duidelijk te maken.
Kan iedereen gebruiken die zijn commentaar bij zijn foto's gecentreerd wilt zetten.
Freddy,
Wat in de link in het vetjes staat is hetgeen je moet selecteren en plakken in je post, al wat cursief staat in onderstaande link is niet nodig om de foto te posten.
Dus wat je geselecteerd hebt en in je post hebt geplakt selecteer je nu met je muis erover te gaan.
Dan heb je in de taakbalk van BD in de tweede rij eerst de drie letters BIU en dan ernaast de lijntjes.
Met de eerste lijntjes zet je alles links met de tweede lijntjes zet je alles in het midden en met de derde lijntjes zet je alles rechts.
De bedoeling is om alles, uw tekst en uw foto in het midden te zetten.
Ok, je hebt de middelste lijntjes aangeklikt en nu zie je de tags [CENTER] je tekst en je foto en [/C.NTER]
Na de [center] druk drie of meer keer op enter, en voor de [/c.nter] druk je evenveel op enter en dan krijgt u meer ruimte boven en onder uw foto.
(Puntjes vervangen de E en de / want anders zou die uitleg niet duidelijk zijn. De link, in vetjes, moet de foto voorstellen.)
[CENTER]
Hier staat dan wat je geschreven hebt.
[url=https://flic.kr/p/FjdyeG][im.]https://farm2.staticflickr.com/12345/012345678901_123f4b8ae1_b.jpg[/im.]IMG_7921BD1024 by Voornaam Naam, on Flickr
[.CENTER]Last edited by Red Falcon; 3 april 2018, 22:25.
Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.
Comment
-
ff testen Luc...werkt is alleen ingewikkelder voor me om dit rechtstreeks vanuit Flickrr te posten...omdat ik daar enkel de ganse link kan selecteren.......en ik dus hier de ganse link eerst moet posten en dan de overbodige tekst ervan afhalen ....
Comment
Comment