Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Shakadang Trail

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Shakadang Trail

    Zeer mooie foto, voor mij is de compo prima zo. Het lichte stuk is geen uitgebrand deel, maar geeft juist nog wat meer gevoel van diepte in de foto doordat je in de verte kan kijken

    Comment


    • #17
      Re: Shakadang Trail

      Er zou inderdaad een mooi deel verloren gaan van het groen bovenaan in de foto. Ook al had ik ook het croppen geopperd toch dacht ik dat het ook zonde zou zijn dat deel weg te croppen. Misschien moeten we allemaal wel leren dat het niet onze foto is maar de foto van de maker van de foto. Misschien volgen we soms te gauw de mening van anderen, de mens is achter alles een volger, ook al haat ik dat in mezelf toch betrap ik mijzelf erop dat ik het wel eens doe.......
      https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

      Comment


      • #18
        Re: Shakadang Trail

        Bedankt voor de reacties, maar ook zeker voor de verdere discussie.
        Graag zou ik willen benadrukken, dat ik totaal geen probleem heb als mensen ideeën neerschrijven om een eventuele verbetering te opperen.
        We hoeven het altijd niet eens te zijn, maar we hebben toch weer stof tot nadenken gehad.
        Want er was toch zeker een mooie uitwisseling van argumenten ?
        Voor mij is een foto in de Showcase zeker niet zo heilig om geen verbetertips te mogen geven. Dat de lat wat hoger ligt dan in Oordeel is evident.
        Ik zal ook zeker de laatste zijn om te zeggen dat mijn foto's perfect zijn. We zijn waarschijnlijk hoofdzakelijk allemaal amateurs die elkaar zeker mogen opstuwen en verbeteren.
        Verder dacht ik, dat nog steeds de regel geldt, dat je voor Oordeel milde kritiek geeft, en voor Showcase (eventueel)een iets steviger kritiek. En gelukkig gaat dat hier in een prettige en gemoedelijke sfeer.
        Prettige Paasdagen, en nog vele leerzame uitwisseling van gedachten gewenst.
        Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

        Vriendelijke groeten, Johan

        Comment


        • #19
          Re: Shakadang Trail

          Heel de Taroko kloof is echt één van de meest imposante stukken natuur die ik tot nu toe gezien heb, maar het fotograferen daarvan daarentegen gelijk ook het moeilijkste..De grootsheid en de smalle hoge kloven is met geen mogelijkheid over te brengen op een foto.
          Heel mooi de structuren hier in de rotsen, en het typische azuurblauwe water...De keuze om de persoon op de rots te laten staan geeft inderdaad wel een beetje de grootte weer..
          Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
          MIJN WEBSITE

          Comment

          Working...
          X