Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Prima vastgelegd maar waarom ben je hier niet tot aan het water gegaan, had veel mooier geweest ?
De belichting heb je hier heel goed gedaan.
Verscherping wederom ...
- tot aan het water : wat me aantrok was het geheel van gebouwen en hun weerspiegeling. De 24mm was mijn limiet, dus moest ik achteruit om het panoramazicht te bewaren.
- De verscherping : dankzij de commentaren hier bij BD heb ik er inderdaad anders leren naar kijken. Ik verscherpte om betere resultaten te bekomen op papier. Ik verloor de bijwerkingen uit het oog. Gelukkig zijn de bewerkingen gebeurd in Lightroom en kan ik op mijn stappen terugkeren indien nodig.
Bedankt voor de hulp.
Heb er zelf in 2015 aan die waterkant gestaan, daar heb je inderdaad wel wat groothoek voor nodig om het erop te krijgen..Mooi beeld van deze pracht oude stad..
Heb wel het gevoel dat je misschien nog een kwartiertje langer had moeten wachten, dan had de lucht nog wat dieper blauw geweest, en vooral de verlichting op de gebouwen intenser.
Comment