Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

a blue mood

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] a blue mood

    Een beetje donkere foto, valavond en je zou van minder in a blue mood zijn met dit weer.... Comments welkom.

    https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

  • #2
    Re: a blue mood

    'k weet het niet goed Evelyn, ik denk dat ikzelf hier meer in detail zou gegaan zijn
    Nu op deze manier zegt de opname mij minder, je zou mss er onderaan nog een stuk kunnen afhalen zodat het gras eraf is en je enkel de stengels overhoudt

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: a blue mood

      Deze zegt me toch ook niet veel hoor Evelyn. Blue mood weergeven door blauwgekleurde grasstengels? Dat komt toch niet over denk ik, tenzij je het als moderne kunst bedoeld hebt en dan nog.
      grts,
      Raf.

      Comment


      • #4
        Re: a blue mood

        Bedankt voor jullie eerlijke mening, kweet het nu ook niet meer zo goed
        https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

        Comment


        • #5
          Re: a blue mood

          Ik vind deze foto nogal zwaar en die groene driehoek rechts onderaan is een dood doener.
          Huiswerk nog eens overdoen Evelyn en niet meer zo donker.
          Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

          Comment


          • #6
            Re: a blue mood

            Een zwaarmoedig beeld - moet kunnen
            Peter
            mijn website : klik

            Comment


            • #7
              Re: a blue mood

              Hmmm, moest ook even op me in laten werken, maar toen zag ik toch wel de minimalistische schoonheid. En mooie diagonale zigzag lijnen.
              Maar ik moet wel Luc volgen over de groene driehoek. Die leidt af. Misschien de driehoek in het duister laten verdwijnen ?
              En zeker een foto die je met een donkere achtergrond moet bekijken.
              Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

              Vriendelijke groeten, Johan

              Comment


              • #8
                Re: a blue mood

                Voor een dergelijke bewerking op zulk een beeld mis ik hier de eenvoud die dergelijke beelden naar een wat hoger niveau kunnen tillen
                Last edited by Frakske; 29 maart 2018, 10:23.
                bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                Comment


                • #9
                  Re: a blue mood

                  Bedankt voor de reacties.

                  Kan Frans wel volgen, ik heb gemerkt bij het overlopen van veel van mijn foto's dat ik wil streven naar meer eenvoud, meer minimalisme, meer stilte in een foto. Denk dat er nog wat tijd zal overgaan om de juiste composities en de gepaste onderwerpen te vinden.
                  https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

                  Comment


                  • #10
                    Re: a blue mood

                    De zigzag in het riet heb je toch heel goed gezien..
                    Afwerking persoonlijk ook niet zo mijn ding, maar zeker gewoon lekker doorgaan met hoe je bezig was.
                    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                    MIJN WEBSITE

                    Comment

                    Working...
                    X