Een gewoon prentje genomen met de compact maar vond het iets hebben. Een beetje te scherp maar flickr lijkt bij het uploaden mijn foto's scherper te willen maken de laatste tijd???
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Calvarieberg
Collapse
X
-
-
Re: Calvarieberg
Mooie sfeer indeed.
Mooie compo.
Wel tof die kapelletjes.
-
-
geeft goed de sfeer weer.mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
Comment
-
Mooie sfeer heb je hier weten vast te leggen Kurt
Inderdaad het verscherpen ..., ik zie hier wel meer beelden passeren de laatste tijd die lijken alsof ze teveel verscherpt zijn
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtMooie sfeer heb je hier weten vast te leggen Kurt
Inderdaad het verscherpen ..., ik zie hier wel meer beelden passeren de laatste tijd die lijken alsof ze teveel verscherpt zijn
grts
Sieg
Comment
-
-
-
knap nostalgisch 1 november beeld ...zalig om in weg te dromen....en idd ik merkte blijkbaar ook dat flickrr de beelden verscherpt ?
Groetjes
Freddy
Comment
-
-
-
Allen bedankt voor het kijken en reageren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SteefD Bekijk bericht"Vond het iets hebben".... van een understatement gesproken.
Vind dit echt een hele mooie. Zachte omzetting past perfect bij de sfeer!
Comment
-
Prachtige zwart-wit met bakken sfeer dit Kurt..Heel goed deze ook in het vierkant..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
Comment