Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Dreamscape
Collapse
X
-
-
-
-
Re: Dreamscape
Zeker een eenvoudig maar mooi lijnenspel. Vierkant zal ook mooi zijn, omdat we dan niet helemaal naar boven afdwalen, en de aandacht mooi beneden blijft.
Ik vermoed een te open diafragma, omdat alleen de voorste gondels scherp zijn ?Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Diafragma was f/7.1 op een M4/3 sensor, niet zo heel erg open dus. En ook niet scherpgesteld op de voorgrond. Maar het was wel heel erg mistig, waarschijnlijk daarvan het gebrek aan scherpte in de achtergrond.
Dit is de SOOC jpg:
Het bovenste gedeelte vind ik net mooi, de wolken geven het een ethereal zicht.
Comment
-
Mooie structuren in deze opname (die uit je openingspost), zowel in de lucht als in de sneeuw
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
-
Mooi en origineel beeld
Comment
-
Knap beeld, de toning kan ik ook erg smaken! Toppertje!
Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalkportfolio en workshops:
https://www.bennybulke.com/
Comment
-
2de keer dat ik kom kijken en nu vind ik hem wel knap, goed in beeld gebracht en inderdaad een bevreemdende dromerige sfeer.
Comment
-
-
Je hebt geluk want niemand maakt bezwaar dat "sneeuw" wit moet zijn - ook al ben ik het daar nog nooit mee eens geweest !
Vind je bewerking zeer geslaagd door de mistige en softe sfeer en aantrekelijk inkijkpunt.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Het minimalistisch hier heel goed gezien..Met weinig een heel mooi beeld weten te maken..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
Comment