Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Buachaille
Collapse
X
-
[Showcase] Buachaille
Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITELabels: Geen
-
-
Re: Buachaille
Ik dacht eerst dat het een dubbelpost was maar dat is het niet. Even mooi of nog beter dan de vorige, de boom komt heel fijn over in de compositie. Mooie gepaste sluitertijd.
-
Knap die opbouw vanuit het midden, en de gekozen sluitertijd is precies goed.👍
Comment
-
mooi vierkant formaat. Water mooi helder. De boom geeft wat meer perspectief. jammer dat het voor u een herinnering is aan het einde van een reis en niet aan een begin.mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
Comment
-
Heel verfrissend deze uitsnede. Heel mooi , Jos.
Het vierkante formaat tilt de compositie echt naar een hoger niveau. Jammer dat vierkant zo ondergewaardeerd wordt, in de landschapsfotografie.
Want qua compositie is er veel meer mogelijk. (natuurlijk leent niet elke foto zich daarvoor)Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
-
Deze legendarische plaats heb je heel mooi in beeld gebracht Jos met een knappe afwerking
Daar alleen al in die vallei zou ik me makkelijk een maand kunnen amuseren
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Vakmanschap Voor mij helemaal af en heel erg mooi.
Comment
-
Mooie compositie
Comment
-
-
Ook voor mij vakmanschap en wat het mooi zijn om daar toen te staan...
Groetjes
Freddy
Comment
-
-
Bedankt allen voor de vele fijne reacties..
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtKnap beeld Jos !
Mag voor mij net iets frisser ogen
Heb hier inderdaad wel een beetje het donkere dreigende weer zoals het was proberen over te brengen, dus inderdaad beetje duister.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
Comment