Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Frozen Foam
Collapse
X
-
[Showcase] Frozen Foam
Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, JohanLabels: Geen
-
-
Re: Frozen Foam
Oorspronkelijk geplaatst door suske100 Bekijk berichtNogal statisch, toch mooie ingang die diepte geeft.
Dus als je me dat wilt uitleggen, is mijn nieuwsgierigheid wellicht bevredigd.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Knap gekozen compo heb je hier Johan, compo zoals het geschreven staat in de boekjes
Mooi hoe je het volledige beeld wordt doorgeleid door de aanwezige lijnen
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
-
-
Inderdaad het lijnenspel is heel mooi zo met die waterlijn als een curve naar naar uiteindelijk het mooiste licht in de foto..Het inhammetje zorgt net even voor mat meer spanning in de voorgrond..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Knappe compositie en prachtig licht mooi in contrast met de koude zee.
Comment
-
Prima gekozen compo waardoor je de diepte optimaal hebt benut.👍
Comment
-
-
Fijne compo, frozen en toch ook een beetje exotisch
Comment
-
oeps ff naast gekeken...Zalig beeld Johan...het lijnenspel voert je helemaal de zachte horizon in ....
Maar als ik dan toch zonet iets dacht geleerd te hebben in een opmerking die je (terecht, en ik ben er blij om) schreef bij een van mijn foto's ...ik mis een hoofdonderwerp, dan mis ik dat hier toch ook wel,
alhoewel het schuim is waarschijnlijk het hoofdonderwerp ?
Groetjes
Freddy
Comment
-
Graag wil ik het verschil uitleggen : In jou foto zitten zoveel onderwerpen, dat niet duidelijk is, waar we moeten kijken.
In mijn foto kan het niet anders, of je moet de lijn volgen. Maar die leidt je wel ergens naar toe. (of er daar iets staat is dan minder belangrijk)
Misschien had ik duidelijker moeten reageren, dus je vraag is een zeer terechte.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
Comment