Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Hopfensee [ update ]
Collapse
X
-
[Showcase] Hopfensee [ update ]
Last edited by jos82; 20 maart 2018, 20:37.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITELabels: Geen
-
-
-
Re: Hopfensee
Zeer fraai. Enkel de kleuren (groen / geel) mogen iets minder verzadiging krijgen, verder is hier niets op aan te merken.Stormchasing / landschapsfotografie https://www.flickr.com/photos/140233977@N06/
Comment
-
-
Bedankt voor de fijne reacties..
Bij deze een update geplaatst met vooral de saturatie van het geel een stuk verlaagd, nu had ik geeneens de saturatie verhoogd, ik denk vooral de laagstaande zon op het riet dat het nogal kleurt.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Ik merk op mijn scherm nauwelijks het verschil en dat hoeft ook niet. Ik vond het sowieso al een knappe foto!
Comment
-
Prachtlocatie en mooie opname Jos, subtiel de bergen in de achtergrond
Toch een redelijk groot verschil tussen het origineel en de update en zoals je schreef waarschijnlijk door de zon die erop zat dat het riet zo fel kleurde
Toch verkies ik de update
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Comment
-
-
De schitterende gelaagdheid was nog niet genoemd. Die is heel mooi.
En in het bijzonder omdat elke laag een ander element is.
Over de kleur kan en mag men van mening verschillen, maar op de update lijkt er net wat meer separatie tussen de rietstengels te zijn.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtDe schitterende gelaagdheid was nog niet genoemd. Die is heel mooi.
En in het bijzonder omdat elke laag een ander element is.
Over de kleur kan en mag men van mening verschillen, maar op de update lijkt er net wat meer separatie tussen de rietstengels te zijn.
Comment
Comment