Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Vorige week de wekker nog eens extra vroeg gezet om naar de Kalmthoutse Heide te rijden. Jammer genoeg geen spetterende zonsopgang, maar deze vond ik toch niet slecht.
Had eigenlijk deze morgen hier naartoe willen gaan met de verwachte sneeuw, maar de windkracht 6 heeft me tegen gehouden.
Heel mooi de gele kleuren hier van het dorre gras, en dan natuurlijk het boompje met reflectie die de grote aandachtstrekker zijn..
Vind persoonlijk de voorgrond wel wat druk met die losse stengeltjes voor de lens..Maar moet zeggen het valt niet mee om daar met een ultragroothoek een rustige voorgrond te krijgen.
Mooie diepe compo. Vooral de subtiele reflectie van de boom vind ik mooi.
Een donkere gradiënt getrokken ? De lucht en het water zijn nl. niet in balans. (zowel van helderheid als van tint)
Mooie diepe compo. Vooral de subtiele reflectie van de boom vind ik mooi.
Een donkere gradiënt getrokken ? De lucht en het water zijn nl. niet in balans. (zowel van helderheid als van tint)
Heb de tint van de lucht beetje aangepast in de update Johan.
Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G Website - 500px - Instagram
Comment