Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik moet bovenstaande toch wel volgen, eigenaardig gekozen compo
Het lijkt wel alsof de onderkant is afgesneden en er bovenaan, waar niks te zien is, teveel in beeld is gekomen
Maak er een pano van waarbij je een heel stuk van de bovenkant afhaalt en hij wordt al veel beter
't Ja, ik vind het eigenlijk nog ergere dat niks scherp is, mat dit formaat kan je nog vele kanten op, mooi zal het echter nooit worden.
Die rotsen links staan niet echt op de juiste plaats, precies of je er zo tegen ga lopen.
Niet getreurd en op naar de volgende.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Ik ga niet meer olie op het vuur gooien, maar je vraagt om feedback, dus ik heb nog andere brandstof.
Midden op de dag zal bij zo'n foto het histogram helemaal vol zijn. De foto oogt bij gebrek daaraan, nogal vlak.
Aan allen bedankt voor de respons. Ik heb de verkeerde gepost. Bij deze die ik wou posten had ik een deel van lucht weglaten. We zullen het zo maar laten. Op naar de volgende.
Mvg Suske
Comment