In mijn zoektocht om 2x /weeks een wandeling te maken van ca 5 km ...en ik dit hier in de omtrek probeer te doen..
Kwam ik via de wandelroutes van natuurpunt in Halen/Loksberbergen terecht voor een wandeling door de diepste holle
wegen die er in vlaanderen zouden zijn met name 12 m diep....ben er doorgegaan maar helaas niet de beste foto's om wille van het weinige licht...
Deze geplaatst omdat toen we door deze boomgaard liepen (verkeerdelijk...pff...) me toch de prachtige lucht opviel aan die einder.....
050318DSC_2091-bd-web - Copy by Freddy Houtmeyers, on FlickrKwam ik via de wandelroutes van natuurpunt in Halen/Loksberbergen terecht voor een wandeling door de diepste holle
wegen die er in vlaanderen zouden zijn met name 12 m diep....ben er doorgegaan maar helaas niet de beste foto's om wille van het weinige licht...
Deze geplaatst omdat toen we door deze boomgaard liepen (verkeerdelijk...pff...) me toch de prachtige lucht opviel aan die einder.....
Update : terug van origineel vertrokken...maar kreeg het toch ook niet zo heel veel beter....wel heel anders....
050318DSC_2091webup - Copy by Freddy Houtmeyers, on Flickr
Comment