Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
San Blas Nature Resort Tenerife
Collapse
X
-
-
Re: San Blas Nature Resort Tenerife
Het onderwerp is qua landschap boeiend, dat is zeker. Interssante kleur, dat water.
Ik weet dat het op vakantie niet altijd mogelijk is, maar een opname later op de dag/avond met meer strijklicht zou mogelijk wat interessantere texturen naar voor brengen.
Was er geen mogelijkheid om een lager standpunt aan de oever in te nemen ? Het struikgewas op de voorgrond werkt storend vind ik.
-
Ga helemaal mee in bovenstaande reactie..Denk vooral dat een lager standpunt aan het water hier mooier had geweest ( geen idee of dit mogelijk was natuurlijk ).
Maar het is zeker een mooi stukje landschap wat je ons hier laat zien, en met de omstandigheden heb je er denk ik wel het maximale uitgehaald..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk berichtGa helemaal mee in bovenstaande reactie..Denk vooral dat een lager standpunt aan het water hier mooier had geweest ( geen idee of dit mogelijk was natuurlijk ).
Maar het is zeker een mooi stukje landschap wat je ons hier laat zien, en met de omstandigheden heb je er denk ik wel het maximale uitgehaald..
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Volg mijn voorgangers... De kleuren zijn wel mooi, maar verder vind ik dit niet echt een interessante foto. Je loopt wat verlopen vind ik, en voelt teveel als een snapshot.
Comment
-
Comment