Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Mooie eenvoud, inderdaad soms is eens omdraaien even interessant. Wel wat banding in de lucht in het rechterdeel van de foto. Je ziet het tegenwoordig meer en meer, ik vraag mij af of het niet met de computerschermen heeft te maken.
Mooie eenvoud, inderdaad soms is eens omdraaien even interessant. Wel wat banding in de lucht in het rechterdeel van de foto. Je ziet het tegenwoordig meer en meer, ik vraag mij af of het niet met de computerschermen heeft te maken.
Idd een prachtige kleuren eenvoud....
Ik zie die banding ook lichtjes, denk eerder dat het wat te maken heeft met de schuivers Hooglichten/Schaduw en Contrast....dat is toch de ervaring die ik bij mijn eigen foto's al eens tegenkwam al ik waarschijnlijk te fel trok (aan de schuivertjes) ...
Inderdaad een goed voorbeeld van less is more...Knap beeld mooie subtiele kleuren..G
Met dit koude winterse weer kan inderdaad de andere kant van zon soms net zo mooi of mooier zijn.
Inderdaad een goed voorbeeld van less is more...Knap beeld mooie subtiele kleuren..G
Met dit koude winterse weer kan inderdaad de andere kant van zon soms net zo mooi of mooier zijn.
Helemaal eens.
b.t.w. : Ik heb nog nooit banding op een raw gezien, hoor.
Dat de schermen steeds beter zijn , zal waarschijnlijk ook een rol spelen.
Comment