Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Bommenede - Border
Collapse
X
-
[Showcase] Bommenede - Border
Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, JohanLabels: Geen
-
-
Re: Bommenede - Border
Mooie compositie, die mijn blik verder leidt naar de horizon. Scherpe details die leuk contrasteren met de zachte wolkenhemel. Nice!
-
Weer eens wat anders...mooi die belichting onder controle...kijkt zalig diep...
Groetjes
Freddy
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door freddy69 Bekijk berichtWeer eens wat anders...mooi die belichting onder controle...kijkt zalig diep...
Groetjes
Freddy
Comment
-
Mooie diepte verkregen Johan en knappe omzetting
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtMooie diepte verkregen Johan en knappe omzetting
grts
Sieg
Mvg Suske
Comment
-
Mij wringt er toch iets ...
De onderkant heeft een sterke dieptewerking,
de bovenkant werkt niet echt mee.
Het zijn wel knappe wolken maar voor mij wordt het totaalbeeld beter als ik van het deel boven de horizon de helt wegscrolbedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
Zeer veel diepte gecreëerd door de lijnen die zo mooi naar elkaar toe lopen, en ook de mooie lichte wolken versterken dit nog een keertje extra..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Allen bedankt voor de belangstelling en het reageren.
@ Frans : Alle meningen tellen, en ik heb het zeker bekeken. Maar als ik ga snijden onder de wolken, loopt de foto, voor mijn gevoel dood aan het eind van de paaltjes.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
Comment