Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Badouzi coast park
Collapse
X
-
[Showcase] Badouzi coast park
Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITELabels: Geen
-
-
Re: Badouzi coast park
ook deze is weer zo prachtig ,vooral die mooie gloed op dat groen is geweldig en maakt vooral de diepte in je foto , dit zijn 2 foto's dacht ik één met een korte en één met een lange belichting ? een heel goeie keuze vind ik , zo heb je meteen rust gecreëerd
-
Prachtig Jos, wat een schitterende locatie en opname
Mooie bewerking/afwerking trouwens, knap gedaan
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Ja, Hier zijn niet echt woorden voor...ik kijk , kijk , kijk en blijf kijken.....zalig beeld Jos.....een echt wow...effect...
Groetjes
Freddy
Comment
-
Heel knap weer! De kleuren zijn prachtig, fijne bewerking.
Comment
-
-
Wauw .. Knap resultaat !
ps. Ik kan de laatste weken door omstandigheden niet zo vaak langskomen hier, maar zulke foto's maken terugkeren steeds de moeite waardMvg Philip
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtPrachtig Jos, wat een schitterende locatie en opname
Mooie bewerking/afwerking trouwens, knap gedaan
grts
Sieg
Mvg Suske
Comment
-
Wat een kleuren pracht, amaai dat is schoon.
Zou alleen de voorgrond wat donkerder maken, de schaduwen zijn nu weg en het oogt een beetje onnatuurlijk.
Maar die kleuren en compositie zeg ...........................
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment
-
Bedankt wederom voor de mooie complimenten..
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtdit zijn 2 foto's dacht ik één met een korte en één met een lange belichting ? een heel goeie keuze vind ik , zo heb je meteen rust gecreëerd
Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk berichtWat een kleuren pracht, amaai dat is schoon.
Zou alleen de voorgrond wat donkerder maken, de schaduwen zijn nu weg en het oogt een beetje onnatuurlijk.
Maar die kleuren en compositie zeg ...........................
Denk je echt dat de voorgrond donkerder moet? Zojuist nog even gekeken in PS, er zitten zelfs delen in de rotsen die volledig zwart zijn.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door shooter1970 Bekijk berichtGewoon prachtig, ben eens gaan zien naar je site, je ben echt een krak man, super foto's, ik kan er zo blijven naar kijken
Grts S.
En tof dat je even tijd hebt genomen om mijn site te bekijken..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Geweldig wat je hier weer laat zien Jos.
Een indrukwekkend kleurenpalet en een sublieme afwerking.
Comment
Comment