Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
Fotogenieke plaats hoewel ik dichter zou gestaan hebben denk ik ofwel met de telelens.
Misschien kijken of je niet wat meer kon gedaan hebben met die kronkelbaan.
Nu heb je op de voorgrond een nogal kale vlakte die wat prominent aanwezig is.
Wel erg mooie wolken.
Denk zelf dat het nog knap zou zijn mocht je bovenaan nog een deel wegcroppen.
Fotogenieke plaats hoewel ik dichter zou gestaan hebben denk ik ofwel met de telelens.
Misschien kijken of je niet wat meer kon gedaan hebben met die kronkelbaan.
Nu heb je op de voorgrond een nogal kale vlakte die wat prominent aanwezig is.
Wel erg mooie wolken.
Denk zelf dat het nog knap zou zijn mocht je bovenaan nog een deel wegcroppen.
Bedankt alvast voor je reactie....ik ben geen voorstander van cropwerk of telelenzen in lansdschapsfotogrfie....voor mij moet het allemaal een beetje als een overzicht lijken, en niet als een detail in een opname....maar ik begrijp je reactie volkomen....maar goed smaken verschillen maar goed eh....
Hier was het vooral te doen om het mooie licht op de top van de terril...en de mooie straling van de net verborgen zon accter de wolk...’
Mooi gedaan,met het hoogste punt op een mooie plaats. Ook de "bron" van de stralen net mooi buiten beeld.
Wat mij betreft een goede compo. Het blauw bovenin is een beetje onwaarschijnlijk, maar kan smaak zijn.
Dit is toch gelijk wel weer een van je betere landschappen dit Freddy...Vooral hoe je hier de belichting onder controle hebt is knap..
Mooi detail dat het topje net even wat meer licht vangt.
Dit is toch gelijk wel weer een van je betere landschappen dit Freddy...Vooral hoe je hier de belichting onder controle hebt is knap..
Mooi detail dat het topje net even wat meer licht vangt.
Comment