Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Wat een schitterend standpunt, compo en kleur. Ik veronderstel, vanaf het bruggetje ?
De takjes links, is een beetje jammer. Maar ik snap dat even wat opzij, hier geen optie was.
Prachtplaat, vooral de update.
Ook een mooie locatie. Ik ben nog nooit in Kinderdijk geweest maar het moet een bekende plaats zijn met al die molentjes.
Wel wat spijtig dat je de reflectie van de bomen of struiken in het water ook wat teveel weggesnoeid hebt. Maar je moet er echt op letten.
grts,
Raf.
De update is beter wat de takjes betreft, maar nu 'moet' je nog de reflectie herstellen (ook al een simpel klusje).
Ik heb al veel foto's van die molens gezien maar deze is echt een topper, proficiat!
Amateur fotograaf,
lid van EOS Wevelgem en Natuurpunt fotografiewerkgroep Zuid-west Vlaanderen.
Het klusje is niet zo goed uitgevoerd maar wil geen dwarsligger zijn als de meerderheid akkoord is. Een foto die evenwel tot de verbeelding spreekt, knap
Het klusje is niet zo goed uitgevoerd maar wil geen dwarsligger zijn als de meerderheid akkoord is. Een foto die evenwel tot de verbeelding spreekt, knap
Dank! wat betreft het knutselwerk, Ik ben ook niet geheel tevreden maar kon er niet veel meer van maken. Dus mocht je wat tijd over hebben mag je het voor mij verbeteren
zeer knappe foto ,vooral een mooie compo met een mooie dieptewerking ,de persoon erbij is goed gekozen maar hoefde eigenlijk niet echt ,de kleuren zijn prachtig ,ook die vogels zijn een pluspunt in de foto
enig minpuntje dat ik zie zijn de verscherpingslijntjes rond de molens ,tja ik ben daar nogal gevoelig aan
het klusje naar omstandigheden ,lijkt mij niet zo gemakkelijk zijn geweest vind ik al bij al toch niet zo slecht ,je zou miss kunnen het kloonwerk wat meer kunnen verdoezelen
Comment