Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Na mijn HOF van deze week, hierbij toch eens een overzichtsfoto van het lege strand. Omgezet naar ZW om er wat extra drama aan toe te voegen.
Alvast bedankt voor het kijken of
knap beeld...zeker de horizonslijn ...de paaltjes....als beginner in landschapsfotografie ...stel ik het nu mss wel verkeerd ? Maar de licht grijze plukjes wolkjes aan de rechterkant één cm boven de horizon komen me raar over...
vraag me niet waarom is een gevoel...
Die is zeker mooi. Vooral de zonnevlekken op het strand hebben voor mij een dikke meerwaarde.
Ik denk dat de ruis veroorzaakt is door de bewerking ?
Veel ruis zie ik niet als ik de foto in Lightroom bekijk, toch niet van die orde dat het op dit klein formaat overduidelijk zou zijn.
Het kan met de bewerking te maken hebben, maar misschien ligt het ook een beetje aan het uploaden, ik weet het niet.
Comment