Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
De zevende dag
Collapse
X
-
-
Re: De zevende dag
over de foto is niks verkeerd te zeggen ,alles zit goed , alleen wat weinig spanning in het beeld ,komt natuurlijk door het (te) mooie weer ,neem diezelfde foto met een dreigende lucht zal je een totaal ander beeld krijgen ,zet daar dan nog eens een lange sluiter tegen ,dan krijg je een dynamisch beeld , miss eens teruggaan in betere (foto) omstandigheden
-
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtover de foto is niks verkeerd te zeggen ,alles zit goed , alleen wat weinig spanning in het beeld ,komt natuurlijk door het (te) mooie weer ,neem diezelfde foto met een dreigende lucht zal je een totaal ander beeld krijgen ,zet daar dan nog eens een lange sluiter tegen ,dan krijg je een dynamisch beeld , miss eens teruggaan in betere (foto) omstandigheden
Zeer mooie boom trouwens
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
In ieder geval weer een mooi natuurlijk ogend beeld Sien..Fijne details/en scherpte ook..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Gezien de lucht niet zo interessant was die dag, was het misschien beter geweest om niet het landschap maar de mooie boom als onderwerp te nemen. Dus van dichterbij bedoel ik.
Dat gezegd zijnde, vind ik het langs de andere kant ook wel een sterk landschap, net omdat er weinig in de lucht zit. Daardoor krijg je verschillende vlakken: het blauwe van de lucht en het donkere van de aarde, mooi gescheiden door het gewas dat links een strakke knik maakt.
Fuji X-T20, Fuji X-T1, Fuji X100, Sony RX100
Fuji 56mm f1.2, Fuji 16mm f1.4, Fuji 35mm f1.4, Fuji 18-55mm f2.8-4.0, Fuji 55-200mm f3.5-4.8, Samyang 12mm f2
Comment
-
-
Comment