Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Ik apprecieer steeds uw foto's maar bij deze vind ik dat er net iets teveel voorgrond op staat.
Het is er te druk en gaat teveel met de aandacht lopen.
Persoonlijk zou ik er gewoon een 16:9 van maken met uiteraard minder voorgrond.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Ik apprecieer steeds uw foto's maar bij deze vind ik dat er net iets teveel voorgrond op staat.
Het is er te druk en gaat teveel met de aandacht lopen.
Persoonlijk zou ik er gewoon een 16:9 van maken met uiteraard minder voorgrond.
Ik volg hier wel.
Kleuren zijn weer mooi. Het groen mag van mij iets opgetrokken worden.
Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G Website - 500px - Instagram
Ik ben altijd vol verwachting als je een nieuwe post doet Eddy, ook dit is mooi en weet je weer lekker wat diepte in te brengen...een centimeterke onderaan eraf zou, volgens mij, ook nog werken
Comment