Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Afdaling
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Afdaling
Knap actiebeeld dit Raymond..Weer goed belicht met veel detail in de sneeuw, en mooi ook dat opstuivende sneeuw..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
-
Mooi de actie vastgelegd Raymond
Mooi diagonaal in het beeld, als je er trouwens een klein stukje onderaan afhaalt is de verdeling gelijk van het diagonaal, dat vind ik ook wel iets hebben
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Wederom goede belichting van de sneeuw in een fijne en toepasselijke zwart-witomzetting.
Goed standpunt - Goede compo.
De bergflank vult diagonaal de compo en het actie-element, de skiërs, suggereren een dynamische diagonale baan op die diagonale compo-lijn.
M.a.w.: Sterk beek !
Mvg.,
Smets84.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtDe algemene tendens kan ik mij zeker in vinden. Het al dan niet toevallige wolkje, hangt daar heel mooi.
@Comic : Ja, die 2 letters ... zou er het hart van in zijn moest ik die verwijderen Om de piste toch even in beeld te laten als info zal ik er niets aan verknippen Eddy.
@Smets : van harte dank voor je waardering in een goede verwoording.
@Bommasien : De blauwe lucht is er wel degelijk Sien, ook in zwart-wit te merken.
@Sieg en Jos : Eveneens van harte dank voor de reactie.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtHet al dan niet ... is toevallige realiteit Johan. Ik heb nog nooit een lucht toegevoegd of ingebracht !!!
Als dit wolkje daar bewust is gefotografeerd , petje af. Dan had je alles onder controle.
Ik herinner me nog uit mijn vliegtuigtijd, dat op een keer uit alle vliegtuigen een pijp met stoom kwam. (van een fabriek in de achtergrond)Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtDat is zeker niet wat ik beweerde, maar bij actiefotografie verlies je (ik in ieder geval) dikwijls de achtergrond uit het oog.
Als dit wolkje daar bewust is gefotografeerd , petje af. Dan had je alles onder controle.
Ik herinner me nog uit mijn vliegtuigtijd, dat op een keer uit alle vliegtuigen een pijp met stoom kwam. (van een fabriek in de achtergrond)
@Bopatje : Ja die blauwe lucht, daar moet ik nog wat aan werken !
Bedankt voor de eerlijke reacties.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Comment