Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Laomei green reef
Collapse
X
-
[Showcase] Laomei green reef
Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITELabels: Geen
-
-
Re: Laomei green reef
Prachtige kleuren, sluitertijd en compositie. Ook de fijnzinnige scherpte valt op.
Ik heb hem niet zo mooi. (maar ben wel droger gebleven)Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
-
Mooi hoor, het contrast van het felle groen tegen de zachte pastels enerzijds en het lijnenspel van de rotsen versus de horizontale golvenlijn. Boeiend om naar te kijken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dynax7d Bekijk berichtMooi hoor, het contrast van het felle groen tegen de zachte pastels enerzijds en het lijnenspel van de rotsen versus de horizontale golvenlijn. Boeiend om naar te kijken
Comment
-
Mooi lijnenspel in deze opname Jos, knappe locatie, mooie afwerking wederom
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
-
Zalig om naar te kijken en een heerlijk kleur en lijnenspel....
Groetjes
Freddy
Comment
-
-
-
Een WOW plaat Jos !Vriendelijke groet, laGrange
http://lagrange.1x.com
"You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams
Comment
-
Bedankt allen voor de vele fijne reacties..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
die moet mij ontgaan zijn , dit is een wow foto hoor althans voor mij , ook helemaal mijn ding ,die voorgrond is supermooi ,en dan kom je op die gepaste sluitertijd om nog mooi die beweging te zien in de golven , prachtig hoor
Comment
Comment