Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
dan het normale standpunt ,als je nu naar daar gaat ligt het strand er heel ruw bij door het aanvoeren van duinzand ,en zeker na die laatste stormen is het echt een ruw landschap geworden ,
Absoluut een schitterende foto, Patrick. Imponerend met dat mooie ruige zandlandschap.
Zowel de lucht als het zand is een feest op zich. Toch een beetje aarzeling naar welk feest ik moet gaan.
Omzetting naar zwart-wit is echt grandioos mooi gedaan hier zeg..Dat licht op de voorgrond in contrast met de donkere lucht..Top..
Kwa compo is de foto wat aan de drukke kant omdat er zo ontzettend veel te zien is in de foto..Maar dan kijken we gewoon wat langer naar dit mooie beeld.
Zo zag ik dat daar nog nooit !
Prachtig, Er is inderdaad veel te zien maar ik wordt het niet beu als het zo mooi gebracht is
Een omzetting om van te snoepen ook !
Knap dramatisch plaatje Patrick!! Persoonlijk vind ik dat de lucht juist boven de horizon iets te fel bewerkt is, maar ik ben dan ook aan 't muggen ziften hé.
Mooi gedaan Patrick, speciale omzetting, lijkt wat metaalachtig
Origineel beeld en mss inderdaad zoals Jos zegt wat druk, maar vind het toch knap
Trouwens mooi licht had je hier en vooral mooie schaduwen
Heel knap door het schrijven met licht Bopatje wat in zwart-wit een gewichtig onderdeel is en je dit al meer dan behoorlijk onder knie hebt. Inhoud is prima.
Comment