Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Beetje een eigenaardig beeld, maar vind het wel mooi gedaan
Dat stukje blauw bovenaan eraf (of weg clonen) en je krijgt een meer bij het moment passende lucht
Weer een mooie Katrien, met veel oog voor eenvoud. (en mooi verhalend).
Ik denk dat het beste is om het blauwe stukje af te snijden, waardoor het strand (van links naar rechts)nog groter wordt, t.o.v. de mens.
Weer een goed voorbeeld van knappe simplicity dit hoor..Knappe vlakverdeling en de persoon maakt het net even meer interessant..
Na bovenstaande comment gelezen te hebben is stukje blauw croppen denk ik ook wel een geod idee.
eigenlijk vind ik die wolken niet zo slecht ,het maakt er een surrealistisch beeld van , alleen valt de dromer niet zo erg op , hij had miss een, (in) gekleurde jas moeten aanhebben ,maar ik vind het in ieder geval een prima plaat
ook ik vind het een knappe plaat en de wolkenlucht oke...als je dezer dagen naar de lucht kijkt zie je deze dingen al wel eens bedoel een eerder donker wolkendek met enkele flitsende blauwe kleurpartijen tussen in ....pure realiteit ....de dromer had iets meer gekleude mogen zijn ....topplaat Katrien...
Hartelijk dank voor jullie reacties, een upje geplaatst met jullie suggesties waarvoor dank !
Groetjes Katrien
Knap gedaan hoor, vind ze beiden mooi maar toch een lichte voorkeur voor de up
Hoe doe je dat eigenlijk iets inkleuren zodat de structuren erin behouden blijven ? Ben zelf een leek wat betreft PS
Geen voorkeur en inhoudelijk geen voorstander voor 'rood'. Wat het zeetje betreft ga ik mee in de visie van Red Falcon. Er zit toch een gevoel in deze foto waarvoor waardering Katrien.
Comment