Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Had van de week de foto al gezien, maar nog niet gereageerd, toen was de lucht voor mij er wel wat over..Nu de aangepaste versie vind ik veel aangenamer kijken..Het is weer een mooie Patrick..
Had van de week de foto al gezien, maar nog niet gereageerd, toen was de lucht voor mij er wel wat over..Nu de aangepaste versie vind ik veel aangenamer kijken..Het is weer een mooie Patrick..
het is ook nog wat gewoon worden Jos om met GRND filters te werken ,je moet al hou opletten dat je geen stopje te ver zit waardoor de lucht iets te zwaar wordt ,maar ik zal toch trachten om meer en meer met deze filters te werken (waar het mogelijk is ) spaart een pak bewerking uit , nu buiten de basis bewerking moet ik nog heel weinig aan de foto veranderen .
bedank voor jullie reacties
nog een zachtere versie geplaatst
Mooie update Patrick, beter dan die allereerste die je geplaatst had
Voor mij kunnen beide versies die je hier nu toont, het moet niet altijd zijn zoals het op dat moment was, een beetje vrijheid van de fotograaf maakt nu net de opname
Het werken met Luminosity masks vraagt inderdaad wat meer tijd dan het werken met filters ter plaatse, het is een keuze die je moet maken uiteraard maar het is toch leuk als het zo uit het bakske komt
En trouwens, alle foto's moeten worden "afgewerkt"
Comment