Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Wintersfeertje
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Wintersfeertje
Weer zo'n plaatje waarbij je eigenlijk hoopt dat er hier ook nog eens een pak sneeuw gaat vallen
Mooie opnaùe hoor Raymond en een zeer goed gekozen onderwerp / compo
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
-
Inderdaad heel sfeervol dit..Erg mooi met die mist..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
-
-
Schitterende compo, Raymond.
Mij valt vooral op dat de dingen die er toe doen en van belang zijn voor de compo zo mooi contrastrijk zijn. De rest fungeert daardoor als een rustig decor.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtSchitterende compo, Raymond.
Mij valt vooral op dat de dingen die er toe doen en van belang zijn voor de compo zo mooi contrastrijk zijn. De rest fungeert daardoor als een rustig decor.
Johan, Smets en Frakske een gewaardeerde merci. Winterbeelden zijn zeldzaamKunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Misschien wel één van de beste foto's qua compo die ik hier al van jou gezien heb. Mooi gebruik gemaakt van diepte met een boeiende voor- midden- en achterpartij (iets waar vaak te weinig aandacht aan wordt besteed wat spijtig is). Het boompje rechts staat daar perfect. Bovendien als je toch graag een analyse wil zie je hier ook duidelijk meerdere driehoeken in je foto die mooi in elkaar overgaan en het oog leiden. Qua opbouw en sfeer doet het denken aan Chinese landschap schilderijen waar je dezelfde opbouw ook ziet terug komen. ook de elementen die je in je foto gebruikt komen daar vaak in terug, een huisje, boompje en bergen.
Comment
Comment