Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Het moment is erg mooi, vooral ook met die zwanen die ook richting het mooie licht zwemmen.
Toch vind ik de foto wel wat aan de donkere kant Luc, de schaduwdelen zijn prima, maar zou het mooie licht op de achtergrond wat meer benadrukken.
Ik had hem inderdaad gelijk ook op groot formaat bekeken Luc.
Alles is natuurlijk smaakgebonden, maar een beetje meer punch in de hooglichten denk ik wel dat de foto ten goede komt..Uitkijken natuurlijk dat de al lichte stammetjes niet overbelicht raken.
ik vind het vooral een heel natuurlijk beeld , het wateroppervlak vind ik zalig met die rimpeltjes ,de kleuren zijn heel mooi en zacht , en het zonlicht hier en daar vind ik ook heel mooi , meer punch zou kunnen ,maar vind het niet direct een must
Zoveel is er niet bewerkt geweest aan die foto hoor.
De lichte stammen zijn zilverberken.
Ja punch mss. maar heb je gezien dat de zonnestralen de grond niet raken?
Komt door de bomen aan de westkant van dit meer. Toegegeven ik was een beetje verrast van het snelle zakken van de zon achter de bomen.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Je hebt inderdaad een punt over de al lage stand van de zon, de grootste kracht is die dan zeker al kwijt.
Ik ben het in ieder geval volkomen eens dat het beeld zeer natuurlijk oogt.
Mooie rustige plaat, op een mooie manier vastgelegd.
Waarschijnlijk zagen je ogen wat minder contrast, maar dat is niet erg, want de licht delen springen er nu extra mooi uit.
Comment