Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Atlantische weg
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Atlantische weg
Sterke compositie, kleuren wat flets dus eventueel zou een zwart wit omzetting hier ook niet slecht zijn
-
Heel mooi van compo en kleur.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtHeel mooi van compo en kleur.
grt,bouk.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Al een paar keer bekeken, en er wringt voor mij toch iets aan de compo.
Vind het stukje parking (?) en de dwarse vangrail vooraan nogal storend.
Had misschien beter geweest als je meer naar rechts op de weg was gaan staan en een paar stappen naar voor.
Al kan je dan misschien niet meer dat doorkijkje onder de brug mooi in beeld brengen.
Comment
-
Mooie foto, zeker wel :-)
De voorgrond is hier goed gekozen, nu zie je dat de fotograaf tenminste niet op de openbare weg staat om een fraai shot te hebben.Amateur fotograaf,
lid van EOS Wevelgem en Natuurpunt fotografiewerkgroep Zuid-west Vlaanderen.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Positivo Bekijk bericht...nu zie je dat de fotograaf tenminste niet op de openbare weg staat om een fraai shot te hebben.
Comment
-
Aangename foto om naar te kijken, al ontbreek er een bepaalde twinkeling. De hooglichten wat opschroeven lijkt me een verbetering.
Het enige wat mij "stoort" is de vlag op de brug. Het trekt net iets teveel aandacht, m.i.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Mooie locatie waarbij ikzelf, denk ik, langs de andere kant van de vangrail zou gestaan hebben
De vangrail houd me nu wat tegen om verder te kijken
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Toch een dik compliment op de manier waarop er over de compo hier is nagedacht..Had zeker ook anders gekund maar het is niet zomaar een snel klikje..
Kurt zijn idee om om te zetten naar zwart-wit lijkt me geen slecht idee.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Comment