Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Mont St.Michel
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Mont St.Michel
Beetje een gele zweem over de foto die ook ietsje scherper had gemogen.
Ware het niet beter geweest, voor de compositie dan, als vanaf de rechtse afsluiting de foto had genomen?
Dan had de baan er helemaal op gestaan.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk berichtBeetje een gele zweem over de foto die ook ietsje scherper had gemogen.
Ware het niet beter geweest, voor de compositie dan, als vanaf de rechtse afsluiting de foto had genomen?
Dan had de baan er helemaal op gestaan.bedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
ik volg wel...maar vind het wel een knappe opname...
Groetjes
Freddy
Comment
-
Ik vind het mooi zoals de leuning ons naar het onderwerp leidt en het licht lijkt mij goed te passen bij het moment. De kleurige kleding van de eerste groep bezoekers is ook een mooie plus maar rechts zou ik wel iets meer ruimte willen hebben gezien. Bovenal een mooie foto..
Comment
-
-
Originele benadering, met de leuning als "in-swinger". Het draadje in de hoek weet ik wel een bestemming voor.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Het is wel een speciale locatie en het weer zat spijtig genoeg wat tegen.
Maar ik ontbreek toch ook wat detail (scherpte) en de zweem is net iets te veel.
En wat een louter persoonlijke mening kan zijn, ik denk dat het hoofdvoorwerp op deze foto meer kon uitkomen door het minder centraal te zetten (hoogte) of een breder formaat.Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
-
Eerste wat me opviel is het gebrek aan scherpte en de gele zweem
Dus met nog wat nabewerking komt dit wel in orde
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
Comment