Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Mooie en zachte opname niettegenstaande het stormachtige weer...Die witte huizen rij steekt mooi af in de mooie lucht...ook die wuivende grassen op de voorgrond zijn een plus....
Een zeer bekend plekje voor mij. Met een groot verlangen om er weer eens naartoe te gaan, is altijd een beetje thuiskomen daar. Foto heeft dus zijn doel bereikt
Licht en schaduw doet het hier uitstekend.
Mooie compositie ook.
Klein beetje lensvervorming misschien wegwerken?
Dank je Luc, ik had al een serieuze lens correctie toegepast, eigenlijk is het nog een restje die over blijft, dat heb natuurlijk als je groothoek iets teveel naar beneden moet richten om die huisjes zo hoog mogelijk op de foto te krijgen.
Prachtig, echt mooi! Een beeld die ik ook nog in gedachten heb, en al eerder gezien, maar deze versie mag er zeker naast staan, prachtige kleuren, licht en compo!
Mooi van compo: de storm is duidelijk te zien in de goud verlichtte helmgrassen, die verder leiden naar de gebouwen onder een mooie wolkenhemel waarna de kijker uiteindelijk uitkomt bij de mooie gele gloed van de ondergaande zon.
Zeer knappe opname dus !
Alleen... beneden de kliffen naar het water toe zijn enkele (ik vermoed) plassen (blauw-wit) water zichtbaar met nogal een felle lichtsterkte.
Het is maar een klein detail maar daar zou ik de belichting lokaal wat temperen of wegklonen .
Comment