Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Een explosie van kleuren en licht Eddy, schitterende opname hoor
Je kan aan de ring rond de zon zien dat het een koude lucht was, dit natuurfenomeen perfect vastgelegd
klein detail, ik zou wel die opvallende flare weghalen aan de linkse tak van de boom, alé ik denk toch dat het een flare vlek is
Knap beeld Eddy, maar kan me toch niet inbeelden dat dit zo uit je camera rolt....toch wel een lichte hdr bewerking of color EFX pro in de nikcollections toegepast in fotoshop ?
Mij kan het niet bommen hoe die foto bewerkt is, het belangrijkste voor mij om ernaar te kijken is dat het een mooie compositie is en boeiend is.
Die prent heeft het allemaal in zich en dat is het mooie en iedereen zal ondertussen wel weten dat ik ook van kleuren hou.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Knap beeld Eddy, maar kan me toch niet inbeelden dat dit zo uit je camera rolt....toch wel een lichte hdr bewerking of color EFX pro in de nikcollections toegepast in fotoshop ?
Groetjes
Freddy
Beste Freddy, ik denk dat er weinig om niet te zeggen geen beelden worden gepost die zo maar uit de camera komen... inderdaad beeld werd minimaal bewerkt, maar wat er niet is kan je ook niet in beeld brengen he..
daar had je toch eventjes geluk ,prachtige zonsopgang met super dynamische wolken ,lijkt bijna een lange sluiter met bewegende wolken ,ook veel detail in de voorgrond ,
knappe plaat
Mij kan het niet bommen hoe die foto bewerkt is, het belangrijkste voor mij om ernaar te kijken is dat het een mooie compositie is en boeiend is.
Beetje Cru gesteld ...ben een beetje aan het leren hoe je best een natuurfoto bewerkt en wat je net niet mag doen (omdat ik nogal wat opmerkingen kreeg bij mijn foto's hier geplaatst...dat dit jouw niet kan "bommen" , wel mij wel ....
Beste Freddy, ik denk dat er weinig om niet te zeggen geen beelden worden gepost die zo maar uit de camera komen... inderdaad beeld werd minimaal bewerkt, maar wat er niet is kan je ook niet in beeld brengen he..
Bedoelde er ook helemaal niks mis mee, Eddy...ben alleen zelf een beetje op zoek naar de bewerkingen voor een landschapsfoto.....
Beetje Cru gesteld ...ben een beetje aan het leren hoe je best een natuurfoto bewerkt en wat je net niet mag doen (omdat ik nogal wat opmerkingen kreeg bij mijn foto's hier geplaatst...dat dit jouw niet kan "bommen" , wel mij wel ....
Bedoelde er ook helemaal niks mis mee, Eddy...ben alleen zelf een beetje op zoek naar de bewerkingen voor een landschapsfoto.....
Groetjes
Freddy
Geen probleem hoor Freddy ... ik zal je via pm wat info geven over bewerkingen.
Comment