Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooie opname van deze bekende locatie in Death Valley
Prachtig licht had je in de verte, maar toch heb ik het gevoel dat de voorgrond nog wat lichter mag zijn
In ieder geval mooi de structuren van het zout vastgelegd
Bedankt Sieg, heb het eens een kwart stop meer opgelicht.
In realiteit was het zout ook nog vrij donker, dus ik denk dat meer dan dat niet meer realistisch is.
Bedankt Sieg, heb het eens een kwart stop meer opgelicht.
In realiteit was het zout ook nog vrij donker, dus ik denk dat meer dan dat niet meer realistisch is.
Bedankt voor de up, ik vind die toch wel beter
De structuren in het zout komen er nu nog beter uit doordat er wat meer licht op het zout valt (net om die reden worden er ook grad. insteekfilters gebruikt hé)
Alles is natuurlijk kwestie van smaak uiteraard
Bedankt voor de commentaar.
@sieg: Ik vind de up ook beter, iets meer in balans en meer detail. In origineel zat er al 1 stop verschil op horizon, maar was wslk net te weinig.
Je groothoek hier op de perfecte manier gebruikt door de pracht voorgrond zo imposant in beeld te laten komen...Hele mooie met voorkeur voor de update..
Comment