Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Is het al zomer? Een leuke inkomer in ieder geval! Zo was er vanavond zo nu en dan leuk geknipper zichtbaar uit wat CB's welke boven Zeeland huishielden.
t.
P R A C H T I G!
Een en al een bom sfeer.
Eén ding zou ik bijwerken, vanaf de kerk tot helemaal links (uiteraard) is een klein beetje lensvertekening te zien.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Bedankt mensen! Ik heb een update toegevoegd waarbij ik de lensvertekening heb verwijderd. Tevens heb ik de hemel uit een van de eerdere shots (paar minuten eerder) over de bewolking geplaatst welke op het origineel de sterrenhemel deels afschermt.
Knappe opname wederom, mooie locatie uitgekozen om dit vast te leggen
Waar is dit ergens in Zeeland Rick ?
grts
Sieg
Helemaal vergeten om hier op te antwoorden, excuses. Deze foto is gemaakt in Zwijndrecht met zicht op de skyline van Dordrecht. Het onweer hing dus op ruime afstand in de provincie zeeland. Waar de foto zelf is gemaakt in Zuid Holland.
Helemaal vergeten om hier op te antwoorden, excuses. Deze foto is gemaakt in Zwijndrecht met zicht op de skyline van Dordrecht. Het onweer hing dus op ruime afstand in de provincie zeeland. Waar de foto zelf is gemaakt in Zuid Holland.
Bedankt voor de locatie mee te delen Rick, ziet er daar mooi uit om gewoon eens een dagje naartoe te gaan (ook zonder fotomateriaal)
Comment