Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Stuck
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Stuck
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtDe vlammende rotsen waar dan een boomstam is ingevallen (om de vlammen nog wat aan te wakkeren ?) De boomstam doorbreekt mijn kijkplezier, anders wel interessant.
Comment
-
Met Raymond eens, de boomstam is een spelbederver. Unieke locatie en nog spelen met extra licht maakt m.i. een krachtiger foto
Comment
-
Bedankt Olivetti. Heb ook een andere waar geen boomstam op staat, voor een latere post dan.
ik vond de boomstam intrigerend, omdat hij dikke 10m hoog hing. Het gaf voor mij op dat moment aan hoe sterk/krachtig een 'flash flood' kan zijn in zo een canyon. Maar breekt inderdaad wel de vormen en gloed van de canyon wanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rgoyens Bekijk berichtBedankt Olivetti. Heb ook een andere waar geen boomstam op staat, voor een latere post dan.
ik vond de boomstam intrigerend, omdat hij dikke 10m hoog hing. Het gaf voor mij op dat moment aan hoe sterk/krachtig een 'flash flood' kan zijn in zo een canyon. Maar breekt inderdaad wel de vormen en gloed van de canyon wanden
Comment
-
-
-
Boeiende foto, anders....ik zou nog een klein beetje meer uit de schaduwen durven halen.
Comment
Comment