Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Heel speciaal, wild en onstuimig . ik had hem persoonlijk liever zonder de mensen op het staketsel gezien. Bijzondere afwerking in de kleurenbalans en ik vermoed dat deze bewust gekozen is.
Vind het heel knap - en ik blijf ernaar kijken.
Maar de verhoudingen kloppen niet vind ik - water vs pier.
Een samengesteld beeld ?
Nogmaals heel knap - inclusief kleurbalans - heel geslaagd
Peter
Nee hoor, geen samengesteld beeld, daarvoor is mijn PS-kennis te klein. Ik heb de camera gewoon zo laag mogelijk gehouden, wou eigenlijk nog lager gaan, maar dan had ik een onderwatercamera moeten hebben.
Wat de kleur betreft; de oorspronkelijke opname was nogal saai bruinig, heb dan maar eens flink aan de schuifkes getrokken bij de "Gesplitste tinten"
Een speciale afwerking die bij mij toch wel erg in de smaak valt !
Verder volg ik wel de comment van K.photo omtrent de mensen op het staketsel.
Ik had de foto ook liever zonder mensen gezien (maar dat is meer een kwestie van persoonlijke smaak ).
Comment